woensdag 25 april 2007

GodTube heeft tunnelvisie – De proef op de som

Lees eerst mijn log GodTube heeft tunnelvisie van 15 april jl.

"Video’s waarin Allah wordt vereerd, worden direct van GodTube verwijderd". Dat is geen  probleem, maar een uitdaging! Enkele minuten geleden heb ik bij GodTube een korte video geupload, waarin de wereldberoemde qaari Abdulbaset Abdussamad een soera reciteert. Om het lot niet al teveel te tarten, heb ik de video 97:1-5 genoemd (verwijzend naar de soera in kwestie), geen beschrijving gegeven, alleen geplaatst in de categorie "Inspirational" en de enige tag is "recitation". Daarbij heb ik aangegeven dat de video niet openbaar is, alleen de mensen die ik de betreffende url geef, kunnen hem bekijken (de enige categorie bij GodTube waarin islam wordt genoemd heet "Militant Islam" – uiteraard heb ik die categorie ongemoeid gelaten :-).

Sorry, This video hasn’t been
approved yet by our Admins!
Please check back often.
Thanks, GodTube.com

Op het moment van plaatsing van deze log is de Abdessamad video nog niet vrijgegeven voor vertoning. Wanneer je klikt op deze link: www.godtube.com/view_video.php?viewkey=c0364fb67b5ac8a25eea verschijnt daarom bovenstaande tekst in beeld. Nu maar afwachten wat het team van GodTube.com gaat doen*.

Overigens heb ik er voor gekozen om de video NIET in te bedden in mijn weblog, omdat GodTube alle video’s voorziet van een (fel rood) christelijk kruis rechts onderaan in beeld. Dat kruis maakt deel uit van het GodTube logo. Isa (Jezus) is een profeet voor moslims, maar wij geloven niet dat Hij hij is gekruisigd. Dat [de kruisiging] zullen we dus zeker niemand kwalijk nemen :-)

* UPDATE, 14.25 UUR : DE VIDEO IS INMIDDELS GEWEIGERD. KLIK JE OP DE BOVENSTAANDE URL DAN ZIE JE DE VOLGENDE MEDEDELING (INCLUSIEF EEN GROTE FOUT): 

This video does not exists

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.