maandag 11 juli 2011

Ramadan tips #maarnietheus #lol #rof

Bij TweetDeck heb ik tijdelijk een aantal extra kolommen aangemaakt met zoektermen als RAMADAN, TARAWIH, IFTAR, etc. Wie weet vind ik nog iets leuks, denk ik. En ja hoor, binnen no time ontvang ik deze tweet in kolom RAMADAN. Het bericht verwijst naar een 'funny' video. En ja, leuk istie zeker! Zéér herkenbare situaties gespeeld door een aantal girls die ook de mannenrollen voor hun rekening nemen. Het is tussen-de-schuifdeuren theater met een vette knipoog, en met naarmate de video vordert extra veel censuur piepjes ;-)

De video, 10 Tips For Ramadan (Funny), is volgens de begeleidende informatie gemaakt door ''some of my girls and I''. Dit is de complete tekst van de begeleidende informatie:

(8-10-10) Salam Ya'll! So some of my girls and I were bored, so we made this video to get you ready for ramadan. BE WARNED! This is not an educational serious video, so if you have no sense of humor or are a major haram/stug police just close the window and don't watch it…cause you wont enjoy it. Then again im sure its funny enough, even to convert you strict folk. Lol Enjoy! :D

(If you pee your pants with laughter, dont blame me..just buy some new pants :P)

De dames hebben ook nog een andere video gemaakt, 10 Tips voor Suikerfeest. Maar first things first, eerst de tien ramadan tips:

www.youtube.com/watch?v=cn_iPoyuff8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.