maandag 5 maart 2007

Yaay Booy dem na – Orde van de dag

Weken geleden is mijn eerste afspraak gepland (geprikte datum 05-03-2007) met een medewerker van een reïntegratiebureau voor ADHD'ers. De dag ‘maandag 5 maart 2007′ als mijlpaal, want dan zal incha Allah mijn reïntegratietraject daadwerkelijk van start gaan met een oriëntatiefase. Die dag is ook de Achtste Dag van het overlijden van mijn schoonmoeder Kiné Niang geworden. zie mijn vorige log voor meer info

 Na veel wikken, wegen en overleg met Ndoya, heb ik besloten om vandaag toch ‘gewoon’ naar die eerste afspraak te gaan. Werken is een vorm van aanbidding (van Allah), zo heb ik geleerd. Nou, dan is, in mijn optiek althans, het zoeken naar werk óók een vorm van aanbidding van Hem. Allah is het altijd waard te aanbidden, wanneer en waar dan ook.

Vanmiddag, koud terug van het reïntegratiebureau, haal ik de kids van school en zie Kiné met haar prachtige verjaardags-kroon naar buiten gaan. Dan weet ik: we zijn weer overgegaan tot de orde van de dag. Hoe die orde, die structuur, over enige tijd er uit zal zien (met betrekking tot werk), daar ben ik heel benieuwd naar. Yàlla rekk la xam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.