zaterdag 31 maart 2012

Weblog zonder reclame? Niet echt…

Normaal als ik mijn weblog bezoek, krijg ik automatisch een werkbalk te zien waarmee ik gemakkelijk de diverse onderdelen van mijn weblogbeheer in kan. In de regel word ik automatisch ingelogd en ziet mijn weblog er uit zoals op de afbeelding in deze alinea: netjes op orde en met de zijkolom op gelijke hoogte met de hoofdkolom.

Wat schetst mijn verbazing? Wanneer ik mijn weblog bezoek zònder ingelogd te zijn, heb ik reclame bovenaan mijn zijkolom (zie afbeelding in deze alinea). Dat ontsiert énorm. Mijn vraag aan jou, beste bezoeker, is of je wilt doorgeven via Twitter @AbdulwadudLouws hoe mijn weblog eruit ziet na het laden, met of zonder reclame in de linkerbovenhoek? Alvast bedankt voor de moeite.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.