vrijdag 2 februari 2007

Mash’Allah

Mash’Allah. Drieënveertig jaar geleden (volgens de christelijke jaartelling) was het vandaag de 19e dag van de maand ramadan van het jaar 1383 (volgens de islamitische jaartelling). Mash’Allah. Tijdens de vastenmaand geboren uit christelijke (NH) ouders en ruim tweeëndertig jaar later moslim geworden. Ik zeg Allah dank voor alles wat Hij mij heeft gegeven, want alles is van Hem afkomstig.

UPDATE D.D. 19 JANUARI 2013: Mijn zoon Ahmed is óók op 19 ramadan geboren, in het jaar 1419 A.H. - 17 januari 1998 volgens de christelijke jaartelling.

Al-Chaaliq - Al-Baari' - Al-Moesawwir
Allah is de Schepper AL-CHAALIQ
Allah is de Ontwikkelaar AL-BAARI'
Allah is de Vormgever AL-MOESAWWIR

Door Hem ben ik wie ik nu ben!

de getoonde schilderijen zijn afkomstig van www.arthafez.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.