donderdag 17 oktober 2013

Hoera

Zoals je weet ben ik nu weer van medicatie afhankelijk. De afgelopen tijd heb ik rondgelopen met verschijnselen die horen bij een zgn. hyper, een te hoog bloedsuikergehalte:

www.dokterdokter.nl/aandoening/1563/diabetes-mellitus-type-2

De stukjes vallen op hun plek bij het lezen van de informatie op bovengenoemde webpagina. Zelfs de kortademigheid en hartkloppingen horen bij het plaatje. Nou, lekker dan. Hyperdepiep. Incha Allah zal mijn suiker te beteugelen zijn met alleen tabletten (metformine) want spuiten daar heb ik geen zin in. Dinsdag a.s. heb ik een afspraak met een praktijkondersteuner van mijn huisarts: er is een heel consult voor uitgetrokken om mij haarfijn uit te leggen wat er op mij af zal komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.