maandag 1 december 2008

Oustaz Mouhamadoul Amine Dondé est parti

oustaz Dondé
Ook vandaag begin ik de dag met het raadplegen van Seneweb.com om zo op de hoogte te blijven van de Senegalese actualiteit. De schrik slaat me om het hart wanneer ik lees dat oustaz Dondé (dè ‘radio-imam’ van RFM 94.0 Dakar ZIE FOTO) is heengegaan.

Que La Terre
Lui Soit Légère,
Amine.

Een naaste vriend van Dondé, Khalifa Diakhaté, heeft op Seneweb.com (in het Frans) een témoignage gepubliceerd. Klik op deze link om deze getuigenis te lezen.

Ruim twee jaar geleden heb ik van een aantal Senegalese radiostations de ouvertures matinales opgenomen: koranrecitaties, doa’s en chants religieux waarmee de dag wordt begonnen. Op 28 februari 2006 heb ik de opening van RFM opgenomen, deze werd toen gevolgd door een uitzending met oustaz Dondé. Luister via onderstaande WAT.tv player naar de ouverture en oustaz Dondé. Het programma met oustaz Dondé begint op 70′.

www.wat.tv/audio/ouverture-matinale-rfm-www-1yrk_2fvj1_.html


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.