maandag 31 maart 2014

Achttien jaar moslim

Vandaag ben ik volgens de christelijke jaartelling precies achttien jaar moslim. Ter info hieronder een selectie van zes weblogbijdragen waarin mijn bekering tot islam aan de orde komt. Veel lees- en luisterplezier!

Een niet-moslim die de salaat verricht
De periode voorafgaande aan mijn bekering

Tawhid (NMO-radio, 27 juni 1996)
Een programma dat in mijn beginperiode van moslim-zijn veel indruk heeft gemaakt

Het interview met Abdulwadûd uit herfst 1996
In dit interview ga ik diep in op mijn beweegredenen om moslim te worden

Visie, magazine van de EO, no. 18 "IJgenweis" (kort interview)
Ja, ook de EO heeft interesse in mijn ommezwaai...

Interview Zutphense Koerier eindelijk online
...evenals de lokale krant Zutphense Koerier

NIO Radio “Het Andere Geluid” 18 dec 2007 CATECHISATIE, JA GEZELLIG! (column) over o.a. mijn Nederlands-Hervormde achtergrond en mijn fascinatie voor soera Ar-Rahmaan

www.youtube.com/watch?v=3h2TSmc8ixU

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.