zaterdag 5 maart 2011

Livestream.com/libya17feb (Libya Alhurra) LIVE VANUIT BENGHAZI #salaat #gebed

Het Web TV kanaal Libya17feb (inmiddels omgedoopd tot 'Libya Alhurra') begint er steeds professioneler uit te zien. 'Libya Alhurra' is gevestigd in Benghazi, Libië. Op diverse punten in de stad heeft 'Libya Alhurra' camera's opgehangen. Er wordt geschakeld tussen deze buitencamera's en camera's in de geïmproviseerde studio. Op het moment van plaatsen van de weblogbijdrage die je nu leest, zie ik live beelden van de buitencamera's. In beeld staat vermeld 'Recorded Show, Offline Stream' maar gezien de datum en de tijd die boven in beeld staat vermeld (precies een uur eerder dan bij ons in NL) is deze stream toch echt live.

www.livestream.com/libya17feb

Bij het bekijken van de beelden luister ik nu naar een lied (het staat op repeat, heb ik het idee), af en toe onderbroken door een telefoongesprek. Waar het lied over gaat, weet ik niet, maar de stijl komt op mij over als die van anasheed (religieuze islamitische liederen in een meerstemmige a capella stijl). Hieronder vind je de stream van 'Libya Alhurra' zoals die op dit moment wordt getoond op Livestream.com/libya17feb


Watch live streaming video from libya17feb at livestream.com


UPDATE 18h15 : Zelfs het gezamenlijk gebed (in de openlucht) is zojuist vertoond (zie de video still hieronder). Mash'Allah! Jammer dat het gebed niet te horen was…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.