maandag 14 maart 2011

Helaas pindakaas (Xtra Xtra read all about it) @Uitgeverijxtra @Hassnae #lol #rof

Mash'Allah! Nou, dat was me wat. Uit enthousiasme had ik gisteren een column uit 2009 van Hassnae Bouazza overgenomen (met bronvermelding), waarbij ik vermelde dat ik het jammer vond van de door FrontaalNaakt.nl gebruikte illustratie. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb de overgenomen column inmiddels van mijn blog verwijderd. Klopt, ik had niet om toestemming gevraagd. Maar om nu door o.a. @FrontaalNaakt van diefstal en arrogantie beschuldigd te worden? Soit, de soep zal niet zo heet worden gegeten als die werd opgediend, zeker niet nu men stoom heeft kunnen afblazen in een paar gepeperde tweets.

In de nasleep van deze mislukte 'vijandige overname' ontstond er overigens nog een leuke uitwisseling van informatie tussen @Hassnae en @Uitgeverijxtra. Beiden komen erachter dat ik familie ben van Wim T. Schippers [lees], waarop Hassnae Bouazza terecht zegt dat ik daarom nog niet mag stelen [lees]. Uitgeverij Xtra, zo übermelig als wat, plaatst dan even later deze tweet:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.