dinsdag 3 augustus 2010

Sheikh Mishary bin Rashid Al-Afasy “Anaqeed” (religieuze gezangen)

Regelmatig bezoek ik Islamway.com, vanwege de mash’Allah zeer uitgebreide verzameling koranrecitaties van enkele honderden qaari’s (koranrecitanten). Sheikh Mishary bin Rashid Al-Afasy is xc3xa9xc3xa9n van hen. Blij verrast ben ik wanneer ik via Digital MeltdOwn music-bloggers.blogspot.com (een zgn. blogroll met een overzicht van muziekblogs) terecht kom op Passionate-music www.passionate-music.com/2009/02/mishari-rashid-alafasy-anaqeed.html waar ik een CD aantref met religieuze gezangen van deze sheikh Mishary (zie afbeelding). Zo kende ik deze sheikh nog niet! klik op onderstaande url voor de track list van deze CD plus een korte bio van sheikh Mishary – inclusief download link

www.passionate-music.com/2009/02/mishari-rashid-alafasy-anaqeed.html

Mishary ‘Ya Rab’ (Anaqeed track no. 4)
abdulwadud.web-log.nl/files/mishary-ya-rab-anaqeed-track-no.-4.mp3

UPDATE D.D. 29 MEI 2013:
www.lmgtfy.com/?q=Mishary+bin+Rashid+Al-Afasy+Anaqeed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.