zondag 5 december 2004

Een overwerkte linkerengel

Bij uitzondering kijken we vandaag gezamenlijk naar de NMO televisie. In het programma Meetingpoint (opgenomen op 31 oktober 2004) herhaalt een bekende ex-moslima nog eens, dat zij niet gelooft in het bestaan van Allah, engelen en sjeytan.

Daarnaast braakt ze nog meer onzin uit over islam en moslims, zoals gebruikelijk. Ik zou haar links hebben laten liggen en dus geen aandacht aan haar hebben besteed op mijn weblog (mijn energie kan ik beter aan mijn imaan besteden), ware het niet dat mijn dochter Yande tijdens de uitzending opspringt en het volgende er uit flapt:

“Nou, ze gelooft dan wel niet in Allah en engelen enzo, maar ze heeft toch zeker twee engelen bij zich: die rechterengel hè, die al haar goede daden opschrijft en dan die linkerengel, die schrijft al haar slechte daden op. Nou, die linkerengel heeft het bij haar wel héél erg druk. Volgens mij is die rechterengel inmiddels in slaap gevallen.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.