zondag 12 september 2004

Wallah Be (II)

Tussen de bedrijven door werp ik vanochtend af en toe een blik op de televisie. Kromme tenen krijg ik in het begin, een glimlach wanneer Aksel Allah om vakantie vraagt (hij heeft duidelijk nog niets begrepen van de salaat :-) maar mijn hart smèlt werkelijk tijdens wat ik maar voor het gemak de ‘bekeringssequentie’ noem (een sequentie is een serie van bijelkaar horende scènes). Dat aan het eind Achmed weer Aksel genoemd wil worden geeft niet, is wel zo realistisch. Wie weet dat Aksel later als volwassene meer weloverwogen de keuze voor islam kan maken, incha Allah :-) . De video heeft alles opgenomen; ik zal later incha Allah de film nog eens rustig doornemen en mij vooral concentreren op die ‘bekeringssequentie’.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.