dinsdag 4 oktober 2011

Krapuul, RTL4 en de islamisering van GTST

Een kleine maand geleden. In een melige bui plaats ik dit bericht op Twitter: “Moslim(a) en GTST liefhebber? Tijdens 1e afl vh seizoen is het tijdstip voor het avondgebed (maghrieb) tijdens het reclameblok”. Het is maandag 5 september 2011 en het nieuwe seizoen van de soap der soaps begint die avond om 20 uur (en om 20.14 uur is in Zutphen e.o. het avondgebed). Mijn opmerking ben ik snel vergeten. Tòt ik vandaag tijdens het googelen naar mijn weblogarchief deze ultrakorte bijdrage vind op Krapuul.nl: “Dat komt goed uit | Zou de islamisering al zo ver zijn voortgeschreden dat RTL4 rekening houdt met de gebedstijdstippen tijdens Goede Tijden Slechte Tijden? Abdulwadud Louws heeft er blijkens zijn tweet geen seconde van hoeven missen.” Schrijver dezes zal het niet serieus bedoeld hebben en ik plaats maar wat graag een tweet (voorzien van commentaar) met een link naar de bijdrage. Voor de argeloze wat minder melige lezer plaats ik onderaan de Krapuul-bijdrage twee reacties met wat achtergrondinformatie [reactie 1 | reactie 2], want

Je kan niet duidelijk genoeg zijn, voor je het weet wordt het wèl serieus genomen en maakt het PVV-stemvee stampij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.