dinsdag 16 augustus 2011

Koffie koffie lekker bakkie koffie

We zijn nu over de helft van de ramadan. Na een vakantie van drie weken ben ik gisteren weer begonnen met werken en ik moet zeggen, dat vasten op de werkvloer valt ook wel mee. Op het ogenblik zit ik met behoud van uitkering in de schoonmaak (ik heb een sollicitatie lopen voor call center werk – dienstverlening, géén verkoop).

De dag van gisteren: aan de koffietafel worden we getrakteerd op appeltaart. Mijn collega's weten dat ik vast en zorgen ervoor dat ik niet in de verleiding kom. ''Hij is aan de ramadan'' zegt er een, nog voordat mij appeltaart wordt aangeboden. Geen punt.

Vandaag doe ik een klus in mijn eentje. Tijdens de pauze twitter ik wat (zie afbeelding) en het komt niet eens in mij òp om een bakkie leut te drinken. Mash'Allah, m'n lijf raakt al gewend aan het nieuwe ritme. Oh ja, niet vergeten om vrij te vragen in verband met het suikerfeest (dat zal incha Allah geen probleem zijn).

twitter.com/AbdulwadudLouws/status/103377824685096961

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.