vrijdag 26 maart 2010

Bloggen ontwend?

Sinds woensdag jl. heb ik weer de beschikking over een werkende PC, een apparaat van een paar jaar oud met ‘slechts’ 20 Gb verdeeld over de C- en de D-schijf. Zes maanden zat ik zonder ‘mijn eerste vrouw’ (zoals Ndoya de vorige PC noemde) en dat was wennen, kan ik je zeggen. òntwennen, moet ik zeggen. Er waren eens tijden dat ik enkele bijdragen per DAG publiceerde, maar dat is nu plusminus twee per week. Een vreemde gewaarwording om nu weer achter een eigen PC te zitten en niet met een geleende laptop op schoot of achter een computer van de bibliotheek.

Joost Allah mag weten of ik de productie van weblogbijdragen zal (kunnen) opschroeven tot het oude niveau. Ik ben nu in ieder geval maar wàt blij dat ik weer kan luisteren naar online Senegalese radiostations (RFM, SudFM) èn naar 24/7 koranrecitatie (Jebril’s Radio), op de hoogte kan blijven van het nieuws (Seneweb.com, Google Nieuws, NOS Teletekst) – en last but not least roept mijn PC mij weer als vanouds op tot het gebed (handig, die Athan software van Islamicfinder.org).

lees ook mijn weblogbijdrage Jazikr van 15 maart jl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.