maandag 3 oktober 2005

Kouwe kalkoen

Sinds mei 2005 slik ik pillen in verband met mijn ADHD. Tot nu toe helpen ze geen fluit. De chaos in mijn kop blijft hetzelfde, de dips worden dieper. Met alle gevolgen van dien.

"Waarom slik ik die pillen nog?" is er de laatste dagen vaak door mijn hoofd gegaan.

Daarom slik ik die pillen niet meer. Vanaf vanochtend, na de inname van mijn anti-dip pilletje om 9 uur.

Het is nu ‘s avonds en mash’Allah ik lig nog niet te beven als een rietje. Ik heb vandaag gewoon mijn dingen gedaan (huishouden, de kids brengen en halen van school, boodschappen, nou ja vul maar in). Dus ramadan, loop niet weg, IK KOM ERAAN! Morgen met iftaar maak ik incha Allah die kouwe kalkoen soldaat, fi sabilillah.

UPDATE 21.30 UUR: BIJ HAAR THUISKOMST HEEFT MIJN VROUW EN LIJFWACHT NDOYA ALHAMDULILLAH HET ONDERSTAANDE UIT MIJN HOOFD GEPRAAT. IK GA DUS GEWOON DOOR MET DE MEDICATIE EN GA DUS NIET VASTEN. INCHA ALLAH HEB IK HET ER OVER MET MIJN PSYCH KOMENDE VRIJDAG. NOU, ALS WE HET OVER IMPULSIEF ZIJN HEBBEN, DAN IS DAT WEL DIE BOVENSTAANDE ACTIE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.