zondag 27 februari 2005

'Pick up lines' voor moslims

1. "Oh nee hè, ik zag een lok van je haar. Nu moet je wel met me trouwen."

2. "Onze ouders hebben ons verloofd toen we klein waren, maar ze hebben vergeten het ons te vertellen."

3. "Ik wil graag meer van jou zijn dan een broeder/zuster in islam."

4. "Jou te zien bidden is op zich al een zonde."

5. "Is mijn Platinum Visa Card voldoende voor de bruidsschat?"

6. "Moslims horen veel kinderen te krijgen. Ik wil graag mijn bijdrage leveren."

7. "Zullen we samen bidden? Schouder aan schouder? Voet aan voet?"

8. "Assalaamoe Aleikoem. Om hoe laat moet zo’n mooi wezen als jij weer terug zijn in jennah?"

[gevonden in een moslim forum-thread op Beliefnet.com]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.