zondag 3 oktober 2010

Niet-werkende links

Beter laat dan nooit: ik kom er nu pas achter dat sinds de verhuizing van Web-log.nl naar nieuwe servers o.i.d. (in de nacht van 26 op 27 april 2006) de door mij gebruikte interne* tekstlinks naar weblogbijdragen die zijn gepubliceerd vóór 27 april 2006, niet meer werken, doordat destijds de urls van die weblogbijdragen ná de verhuizing zijn veranderd.

De url van mijn weblogbijdrage 'Practical Joko' van 26 april 2006 bijvoorbeeld was
abdulwadud.web-log.nl/log/5674178 maar is nu
abdulwadud.web-log.nl/abdulwadud/2006/04/practical_joko.html
(UPDATE 5 juni 2013) en nu iimdl.blogspot.nl/2006/04/practical-joko.html (eindelijk van Weblog.nl af)

Om mijn weblog weer helemaal toegankelijk te maken zal ik van alle op mijn weblog voorkomende links naar weblogbijdragen die op 26 april 2006 en eerder zijn gepubliceerd, de url's moeten aanpassen. En dat zijn er nogal wat...

*tekstlinks naar andere bijdragen in hetzelfde weblog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.