dinsdag 15 juni 2010

Nieuwe software web-log.nl geeft meer mogelijkheden bij weblogbeheer

Sinds vandaag is ook mijn weblog overgegaan naar de nieuwe software van web-log.nl. Bij het openen van het dashboard van mijn beheerpagina merk ik dat direct. In de loop van de tijd incha Allah zal voor jou als bezoeker van mijn weblog duidelijk worden wat dit betekent voor het uiterlijk van mijn weblog en, belangrijker nog, wat dit betekent voor de ìnhoud. Incha Allah zal ik mijn weblog nòg rijker kunnen maken dan het mash'Allah nu al is. Ben benieuwd!

UPDATE 17.00 UUR : Zojuist heb ik mijn Web-log.nl account gelinkt met mijn Twitter account. Elke nieuwe weblogbijdrage van mijn hand wordt nu ook getweet op Twitter.com/AbdulwadudLouws FOLLOW ME! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.