vrijdag 14 november 2008

In en om het huis

HET LOOPT In en om het huis gebeuren de meeste ongelukken, zeggen ze. Alle lof aan Allah! Afgelopen dinsdagmorgen kwam ik lelijk ten val in onze achtertuin met gekneusde ribben als resultaat. Postbezorgen is nu niet im Frage en in plaats van de fiets te pakken lóóp ik nu met Kiné van huis naar school en v.v.

EASY DOES IT Gisterenmiddag. Met Kiné ga ik van school naar huis. Ze legt me een proef/truuk uit die ze zojuist op school heeft geleerd. Relaxed! Mash’Allah, heel ontspannend dat wandelen (maar easy does it, anders protesteren mijn ribben). Heerlijk om dat enthousiasme van Kiné zo te zien. Ik heb nu nog meer tijd voor mijn kids, maar toch hoop ik weer snel aan de slag te kunnen gaan. Ik wens je alvast een prettig weekend!

www.youtube.com/watch?v=v_rfPQFdHco

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.