maandag 2 juni 2008

Lekker achterover?


Sinds ik een betrekking heb bij de grootste werkgever op de Nederlandse postmarkt, kom ik minder vaak toe aan het posten van berichten op mijn weblog en het checken van mijn email. De hierboven afgebeelde email heb ik ruim een week geleden ontvangen en heeft mijn wenkbrauwen doen fronsen. Electronisch mensen bekeren en vervolgens op je lauweren rusten? Ben je helemaal belátafeld?! Neem je je eigen leven ter hand, dàn pas kun je incha Allah Zijn krachten voelen. Yàlla Yàlla bay sa tool  Allah helpt alleen hèn die zèlf hun land bewerken

Lees ook mijn bijdragen
Bekeerdrift in dit tijdsgewricht? Forget it! van 13 december 2007
Beeldvorming (VIII) Gewild in dawa-land van 16 december 2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.