zondag 3 april 2005

Hoe lijnen mijn imaan versterkt (II)

Ik heb nog een lange weg te gaan, want gewicht verliezen gaat wat langzamer dan ik dacht. Maar mash’Allah een vooruitgang in mijn uithoudingsvermogen is er zeker.

Gisteren de hele dag ergens geholpen met verhuizen en mash’Allah dan voel ik echt weer mijn spieren. Vóór het lijnen en het sporten heb ik mijn spieren alleen gevoeld tijdens kramp, maar nu voel ik ze constant. Thank God, alhamdulillah, je suis encore un muscle man :-)

En mocht ik er (tijdelijk) wat kilo’s bijkrijgen? Soit, dan bekijk ik het maar door de bril van mijn schoonvader El Hadji Maguette Birama Sarr: dan ben ik Allah dankbaar dàt ik er wat kilo’s bij kàn krijgen. Hoe dan ook: alhamdulillah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.