zaterdag 30 augustus 2014

Joepie!

Eens moet de eerste keer zijn. Vanochtend ben ik voor de eerste keer in mijn bestaan als moslimblogger en twitteraar uitgescholden. "Smerige rat" lees ik in een tweet van 10.24 uur. Twee minuten later: "Het sadisme dat in jou huist zal hopelijk verhoort worden en door jou aan den lijve worden ondervonden". Nog net geen bedreiging. Slim hoor. Het zijn twee antwoorden op een tweet over het offerfeest die ik enkele dagen geleden heb geplaatst, deze werd geretweet door @Martijn5155. Mijn tekst luidde als volgt:

"Komend #offerfeest zou zomaar op #dierendag kunnen vallen". @Martijn5155 stuurt 'm door met de toevoeging "idd". Dit bericht werd opgepikt door een zgn. trol. Deze trol heeft toen gemeend mij te moeten verblijden met de twee bovengenoemde opmerkingen. Met dank! Ik heb al heel lang geen ideeën meer voor mijn weblog, krijg ik het zo op een presenteerblaadje! De kracht van Twitter...

Detail: de trol in kwestie maakt gebruik van een anoniem account. Geen foto van een persoon en geen vermelding van een naam. Interessant: de profielafbeelding van deze meneer of mevrouw is de anti-islam sticker van ons aller Geert, voorzien van een Israëlische vlag en de vermelding "Fight Terror, Stand With Israel": deze oproep is een goed voorbeeld van een contradictio in terminis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.