maandag 2 december 2013

Suiker update



Vandaag in de wachtkamer van mijn huisartsenpraktijk. Het is de eerste maandag van de maand en klokslag twaalf uur. Vlak voor ik word geroepen gaat het luchtalarm af. 'Slecht voorteken' denk ik dan. 'Dat viel mee' denk ik achteraf. Alhamdulillah, mijn bloedsuikerspiegel blijft dalen. Toch wordt de dosis van één van de medicijnen opgeschroefd. Blijft jammer dat ik mijn hele leven vast zal zitten aan die medicijnen en dus nooit meer zal mogen vasten (ramadan!). Soit,  Deo lo volt (mash'Allah).

UPDATE d.d. 24 december 2013:
Vandaag opnieuw een verhoging. Volgende afspraak is op 4 februari a.s. incha Allah (ná bloedprikken in ziekenhuis). Wanneer dan blijkt dat mijn bloedsuikerspiegel nog niet voldoende gedaald is, kan besloten worden tot het overgaan op insuline (injecties dus). Jeej -__-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.