woensdag 24 juni 2009

Kiné in de achtervolging

bekijk ook de video Kiné de regisseuse geplaatst d.d. 13 juni 2009

Alle opwinding en voldoening na voltooiing ten spijt, typische ADHD 'projecten' als Met Google Earth en Google Street View op locatie in mijn leven geplaatst d.d. 14 juni 2009 en OFF TOPIC : Mad Mix Vol. 1 (40 min.) geplaatst d.d. 22 juni 2009, zijn nou niet bepaald de producten van ultiem geluk en overdacht ambachtswerk. Ze móeten gewoon gemaakt worden, anders heb ik geen rust. Daarbij doet belangstelling van anderen voor het eindproduct niet ter zake.

Ultiem geluk voor mij kan in hele kleine dingen liggen. Wanneer ik voor mijn werk (ik ben postbezorger) door mijn eigen wijk loop en fiets, post in de hand en huis-aan-huis folders in de tas, dan word ik woensdag- en zaterdagmiddag begeleid door Kiné, mijn knuffelbeer. Mash’Allah! Door je kind overladen worden met kusjes en knuffels tijdens het werken, dat overkomt niet iedereen… Alle lof aan Allah, de Heer der werelden, mijn Onderhouder.

www.youtube.com/watch?v=y4h0xb6_3XQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.