donderdag 3 januari 2008

DE REÜNIE 06-JAN-2008 : Tipje van sluier no. 2

Zondag a.s. incha Allah (KRO, Nederland 1, ca. 21.15 uur) wordt de De Reünie aflevering uitgezonden waar ik deel van uitmaak. In een eerdere bijdrage ben ik al uitgebreid ingegaan op deze aflevering (zonder alles prijs te geven, uiteraard :-). Zoals je inmiddels weet, heeft de KRO ten behoeve van deze aflevering ook een kort filmpje gemaakt van ondergetekende. Eén aantekening bij dit filmpje: ik word omschreven als een ‘vrome moslim’, ingegeven door mijn enthousiasme voor het islamitisch gebed en daarbij de intentie punctualiteit in acht te nemen. De item regisseuse was mash’Allah daarvan onder de indruk en daarom zijn er aparte geluiden en beelden opgenomen van mijn telefoon, op mijn GSM programmeer ik immers elke dag de actuele gebedstijden met de azaan uit Mekka als alarm tone. Het montage resultaat van het filmpje mag er zeker zijn!

Enthousiast? Ja. Vroom? Ach, ik doe mijn best, maar fouten maak ik als ieder ander. Heilig is Allah alleen. Met wat goede wil kun je mij wel een vroaaam! moslim noemen (gezien mijn ADHD). Zal coureur Kamphues leuk vinden :-)

UPDATE D.D. 3 JAN. 2017: klik op DEZE LINK om de genoemde aflevering van KRO’s De Reünie (afl. 9, seizoen 2007-2008) te bekijken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.