vrijdag 21 april 2006

Jaaroverzichten weer in archief

Ik heb de jaaroverzichten weer in het archief geplaatst. Ze zijn te bereiken via de button "Archief" in het menu van mijn weblog in de linkerkolom van deze webpagina. Op deze manier kan ik meer recente logs kwijt op de beginpagina (ik hoop wel dat ik na de ‘verhuizing’ van web-log.nl de controle over mijn eigen archief zal behouden*). Neem eens een kijkje in dat archief: mmm… mash’Allah, het zit boordevol leesvoer. Eet smakelijk!

Voor meer info, zie versie2.web-log.nl/log/5343196

*Het zgn. ‘individueel archiveren’ (zelf beslissen wanneer een log in het archief komt) zal er niet meer bij zijn. Misschien dat Web-log.nl zo’n mogelijkheid later nog zal invoeren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.