zondag 15 februari 2015

RTL Nieuws verzint nieuw ras: moslim

Moslimzijn heeft blijkbaar ook met ras te maken. Jaap van Deurzen had het zojuist over "islamitische afkomst*"

Mijn wortels liggen in Zeeland (vandaar: Louws), Noord-Holland en een beetje Groningen. Dáár kom ik vandaan. Mash'Allah, ik ben hollands welvaren :-)

Mijn bekering tot islam heeft niets veranderd aan mijn afkomst


UPDATE 21.00 UUR
Bekijk het bewuste item via deze webpagina:
www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/de-kogelgaten-zitten-hier-nog-de-deur (*2m14s)

UPDATE D.D. 16 FEBRUARI 2014, 07.15 UUR:
Da's tof.
Jaap van Deurzen reageerde gisteravond laat op mijn opmerking, Hij nam het sportief op!
twitter.com/jaapvandeurzen/status/567071811045961728

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.