woensdag 21 september 2011

Assalaamoe aleikoem


Welkom terug! Ik ben net verhuisd (van Web-log.nl naar Weblog.nl), maar het is nog te vroeg voor een housewarming party. De verhuizers moeten nog vele ritten maken voor al mijn spullen binnen zijn en hun plek hebben gevonden (ik wacht nog op 1900+ weblogbijdragen uit de periode 2003-2011 èn op de vóór de verhuizing gebruikte categorie-indeling). Je kunt nog wat rommel tegenkomen (verschoven tekstblokken, lege plekken waar YouTube video’s of afbeeldingen horen, etc) maar what the heck, ik ben weer online en daar ben ik maar wàt blij mee. Mijn weblog “Islam in mijn dagelijks leven” heeft weer onderdak! Weblog.nl heeft mij verzekerd dat al mijn bijdragen en bestanden zijn bewaard gebleven; het is nog niet bekend waarom deze bijdragen en bestanden niet zijn overgezet. Incha Allah beschik ik z.s.m. over alle bestanden en weblogbijdragen… Het bericht dat standaard bovenaan hoort te staan ontbreekt ook nog. Zo zag het bericht er vroeger uit:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.