zaterdag 16 april 2005

“Dat moet wat te betekenen hebben”

Het is op de eerste dag van de afgelopen ramadan, dat ik te horen krijg dat ik niet meer nodig ben op mijn werk. "Dat moet wat te betekenen hebben", denk ik.

Vlak voor het nieuwe jaar beland ik in de ziektewet. "Dat luidt zeker een nieuw begin in", denk ik.

Dan besef ik zojuist, dat mijn allereerste afspraak over mijn medicatie (in verband met mijn ADHD) is gemaakt voor aanstaande donderdag, de dag waarop lang geleden mijn grootouders van moeders kant zijn getrouwd èn de dag waarop dit jaar de geboortedag van onze profeet Mohammed (vrede zij met hem) wordt gevierd. Dat moet zéker wat te betekenen hebben. Spannende tijden! Ik hou je op de hoogte…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.