zaterdag 3 november 2007

Mijn weblog bijna vier jaar, incha Allah

Nog een paar weken incha Allah en mijn weblog bestaat al weer vier jaar! Begonnen als een probeersel – gebruikmakend van teksten uit lezingsverslagen – is het inmiddels uitgegroeid tot een mash’Allah archief waarin ik incha Allah de bezoeker een kijkje biedt in ‘Islam in mijn dagelijks leven’. Daarnaast heeft mijn weblog ook geleid tot mijn deelname als columnist bij Religie.blog.nl, wat weer heeft geleid tot mijn eerste bijdrage als columnist bij de NIO (Nederlandse Islamitische Omroep).

Het internetarchief WayBackMachine bewaart internetpagina’s. Al zijn websites reeds lang offline, wanneer je de url van een specifieke website nog kent, tik deze dan in in de zoekmachine van WayBackMachine. Grote kans dat je sporen van die website tegen komt. Neem nu als voorbeeld mijn website

http://web.archive.org/web/*/http://abdulwadud.web-log.nl

Er worden kolommen verkeerd weergegeven door het ontbreken van afbeeldingen. Maar als je klikt op bovenstaande url, krijg je toch een goed idee van het allereerste begin van mijn weblog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.