donderdag 29 maart 2012

Papa, kom eens achter die computer vandaan!

“Islam in mijn dagelijks leven” loopt weer. Alhamdulillah! Dat ik er nog wéken zo niet máanden over zal doen om qua opmaak alles in orde te krijgen maakt me niet uit. Door de migratie van Web-log.nl naar Weblog.nl ben ik weer eens gaan kijken in mijn eigen archief, dat had ik niet gedaan als de migratie géén problemen had gekend. Zo kom ik verhalen tegen die ik al lang vergeten was. Nadeel: ik zit nu wel heel vaak achter de computer. Niet alleen om mijn archief te ‘restaureren’ maar ook om nieuwe bijdragen te plaatsen. Wanneer mijn kinderen er dan zijn (met name rondom en in het weekend) worden ze wel eens ongeduldig wanneer ze erg lang tegen de rug van papa moeten aankijken. Soms ziet Kiné zich genoodzaakt mijn handen van het toetsenbord te halen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.