zaterdag 11 december 2010

Sien, Miem, Sien


Teletekst, vrijdag 20 juli 2007

Sien. Miem. Sien. Waarlijk, dat die Arabische chocoladeletters van de Hema mij nog niet eerder zijn opgevallen is werkelijk van de gèkke! Zo’n 3,5 jaar geleden heb ik aandacht besteed aan het kunstproject ‘El Hema’ van de cultuurinstelling Mediamatic zie mijn bijdrage De wereld op z’n kop (II) van 20 juli 2007

Mediamatic heb ik daarna niet meer gevolgd en daarom komt het, voor mij althans, als een verrassing dat de echte Hema al jaren (in Sinterklaastijd) deze chocolade letters verkoopt.

Nou ik kom ik nog wel eens in een Hema winkel, maar het was mij nog nooit opgevallen dat deze letters daar verkocht werden (alleen online verkoop misschien?). Het is dat een buurvrouw gistermiddag langskwam met een paar van deze letters, anders was het ook dit jaar aan mij voorbij gegaan. Ze smaken trouwens verrukkelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.