donderdag 10 januari 2008

DWDD “De TV Draait Door” 8 januari 2008 (met o.a. fragment uit De Reünie)

Een oud-klasgenoot heeft mij geattendeerd op het feit dat ik in de rubriek "De TV draait door" van het televisieprogramma "De Wereld Draait Door" (DWDD) terecht ben gekomen. Razend benieuwd spit ik door de archieven van dewerelddraaitdoor.vara.nl en vind snel wat ik zoek. Het gaat om de DWDD aflevering van 8 januari jl.

UPDATE D.D. 11 MEI 2013: Die dag, 8 januari 2008, is het aan mij de eer om, gevat in een filmpje, de rubriek "De TV draait door"  te openen (v.a. 28m17s). Het commentaar van Van Nieuwkerk heeft het filmpje, een fragment uit KRO's De Reünie van twee dagen eerder, uit zijn context gehaald - maar ach, what the heck. Veel kijkplezier!
 
dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/39672 (v.a. 28m17s!)
gemi.st/6205912

UPDATE D.D. 3 JAN. 2017: klik op DEZE LINK om de genoemde aflevering van KRO’s De Reünie (afl. 9, seizoen 2007-2008) te bekijken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.