maandag 9 april 2007

Beeldvorming (IV) – geen rotte vis maar wel bot

"Soms zijn er zaken in de actualiteit die zo bloedserieus zijn, dat er alleen met humor op gereageerd kan worden", met deze woorden open ik mijn bijdrage Beeldvorming (III) – MelisMoskee, gemeen te Veere van 7 april jl. Soms is reageren helemaal niet nodig. In onderstaand stuk tekst wordt ik nog nèt niet voor rotte vis uitgemaakt, maar bot is het wel ;-) Het is een reactie òp een door mij geplaatste reactie, horende bij een artikel op Religie.blog.nl. Laat ik nu maar eens de zwakste schakel zijn en geen kettingreactie veroorzaken. Is ook niet mogelijk, want ik lig nu werkelijk in een déuk bij het lezen van onderstaande woorden. Dank je wel, schrijver dezes, ik heb in tijden niet zoveel gelachen (oeps, tòch gereageerd ;-)

Geplaatst door rien: judenrein en moslimvrij lijkt op elkaar
08/04/2007, 23:40
Dus jij bent een autochtone moslim? Dan ben je nog gekker dan de moslim die dat vanaf geboorte is! Krijg je te weinig aandacht? Iemand die zich DAARTOE bekeert is een onzeker mens, een bang mens!Iemand die in deze idioterie gelooft (boek vol haat tegenover Joden omdat ze niet naar meneer M wilde luisteren) moet zich na laten kijken! Of lijkt het je wel wat om de baas te zijn thuis! Kan ook natuurlijk. In deze Koran staat zelfs dat de zon om de (platte) aarde draait! Heilig? Nee! 1 en al haat en leugens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.