dinsdag 14 december 2004

Marokkaanse, where art thou?


Marokkaanse is nog steeds offline (marokkaanse.web-log.nl). Jammer.

Haar woordkeus mag dan niet altijd de mijne zijn en haar eigen opvatting van zgn. geuzenhumor richting haar eigen volk gaat soms wel erg ver, maar dat laat niet onverlet dat bijdragen van haar kant de boel wakker schudden. Haar logs houden je op je qui-vive, ze houden je alert. Alleen via zgn. caches van de Google zoekmachine zijn er de laatste tijd nog wat fragmenten van haar weblog te lezen geweest. Ik zette eens de cache-link van haar log ‘Submisser?’ op mijn weblog, maar wat blijkt? Deze link en andere cache-links naar pagina’s van haar weblog zijn na een paar dagen ‘uitgewerkt’ (ik weet niet precies hoe dat werkt met die caches).

Hoe dan ook, alhamdulillah heb ik enkele dagen geleden de complete tekst van haar log ‘Submisser?’ gekopiëerd (plus alle reacties) en bewaard in Word. Deze tekst plus de reacties, ongecorrigeerd en wel, kun je nu terugvinden in het archief van mijn weblog. Het is zeker de moeite waard om het eens, of meerdere keren, te lezen. Marokkaanse, we hebben je nodig in web-log-land!

Klik op onderstaande link voor Submisser + alle reacties
iimdl.blogspot.nl/p/blog-page_5.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.