donderdag 5 juli 2007

Werkzoekend

Op diverse fronten ben ik druk op zoek naar werk. Nu nog zonder resultaat, maar incha Allah zal ik binnenkort ergens aan de slag kunnen. Aan de ene kant ben ik op zoek naar werk waar ik mijn fascinatie voor en ervaring met tekst kan gebruiken - aan de andere kant zoek ik naar werk in de facilitaire dienstverlening (postkamermedewerker, huismeester). Op beide terreinen kan ik prima uit de voeten en heeft een bedrijf of instelling aan mij een mash’Allah gemotiveerde arbeidskracht met veel doorzettingsvermogen. Naast de diensten van een reïntegratiebureau zoek ik uiteraard ook zelf naar een passende baan. Mijn netwerk onderhouden is dan een eerste vereiste, maar regelmatige bezoeken aan werk.nl kunnen ook resultaat opleveren. En niet te vergeten de plaatsing van deze bijdrage op mijn weblog…

Vandaag pas ik mijn werk.nl profiel aan en creëer wat extra zoekopdrachten om zo meer resultaten te krijgen. Zoektermen als ‘islam’ en ‘moskee’ leveren bijna alleen vacatures op voor imam en islamitische slager. Dat is te verwachten – maar ja, je weet nooit. Tussen de zoekresultaten vind ik ook een hele aparte die ik je zeker niet wil onthouden. Zomaar wat text bites uit een bijzondere vacature:
  • Kerkgemeenschap zoekt imam
  • De werklocatie is Rijssen; er worden kandidaten gezocht binnen een straal van 400 km
  • Werktijden: maandagochtend
  • Aantal uren per week: 38
  • Tweeploegendienst/storingsdienst
  • Geen opleiding gevraagd
Voor het volledige functieprofiel van 'imam' lees dit originele pdf document, afkomstig van werk.nl. Veel leesplezier! destijds.files.wordpress.com/2013/05/kerkgemeenschap_zoekt_imam.pdf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.