woensdag 18 juli 2007

Salam alaykum brother

Elke dag ontvang ik wel een aantal emails met bovenstaande aanhef als onderwerp of in ieder geval met een ‘vertrouwde moslimnaam’ als afzender. Vaak is het spam, maar vandaag niet. Verstuurd via het mailformulier van mijn weblog ontvang ik vandaag het volgende bericht:

Salam alaykum brother,

I am writing to you on the behalf of Innovative International Productions, the creators of the Noble Quran DVD. www.iip-kw.com
We noticed that we were getting visits from your website, due to a text link that you have.
Because of this, we would like to send you a free Quran DVD set, as a ‘thank you’ for putting up the link.
Please send us your mailing address so that we can mail you the Noble Quran DVD set.
You may contact us at info@iip-kw.com
I look forward to hearing from you,

Nabil

Vanaf 8 oktober 2006 staat in de categorie ‘Koran’ van mijn linken-overzicht in het linkerdeel van mijn weblog de website van Innovative International Productions vermeld, waarbij ik de Quran DVD aanraad. Mash’Allah, dat heeft gewerkt want via mijn weblog hebben velen de weg naar deze website gevonden. Wanneer alles incha Allah goed gaat, zal ik dus binnen enige tijd een gratis exemplaar van deze DVD ontvangen. Incha Allah kan ik dan eindelijk via het interactieve menu van de DVD koran leren (reciteren). Ik hou je op de hoogte, incha Allah!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.