woensdag 17 augustus 2005

Samen spelen op neutraal terrein (II)

Na eenmaal met ene Moshe uit Tel Aviv samengespeeld te hebben op neutraal terrein (online minigolf via Electrotank.com), is er tussen hem en mij een voorzichtig emailcontact ontstaan. Tijdens het minigolfen hebben we het in algemene zin over de actuele situatie in zijn regio gehad, maar in onze eerste emailcontacten is dat buiten beschouwing gelaten. Misschien ook beter zo, easy does it, isn’t it?

Moshe blijkt muzikant te zijn, hij speelt gitaar (en zingt) in een akoestische cross-over band (instrumentarium: gitaar, fluiten, bas, contrabas, banjo, fagot, piano en percussie). Op zoek naar een gemeenschappelijke topic of interest heb ik het al gauw over mijn fascinatie voor Flairck, de Nederlandse akoestische cross-over groep bij uitstek. Vroeger was ik ook nog fan van The Klezmatics, dus dat laat ik ook maar even de revue passeren. Tot zover onze uitwisselingen van interesses. Moshe is maar wat druk door intensieve dagen in een opnamestudio en de verrassende resultaten die zij hebben opgeleverd. Het is dus wat geduld oefenen tot ik weer een email van hem ontvang. Wordt vervolgd, incha Allah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.