donderdag 31 mei 2012

Ahmed Louws, keeper

“Geen nachtelijke websurfsessies meer” zeg ik nog in mijn vorige weblogbijdrage van ruim twee weken geleden. Vannacht tòch aan de gang geweest met een YouTube video (moet ik niet meer doen). De video laat mijn zoon Ahmed in actie zien als keeper tijdens een oefenwedstrijd – éindelijk kon hij zijn nieuwe keeperhandschoenen gebruiken die hij al een week had. De videobeelden worden voorafgegaan door, en afgesloten met, een foto van Ahmed in mijn huiskamer: links achter hem in beeld aan de muur een kalligrafie van de Naam van Allah en rechts achter hem een koran, hoog op een kast. Zo past deze video perfect bij het thema “Islam in mijn dagelijks leven” #hoezoofftopic ;-)

www.youtube.com/watch?v=jZV5Xrikv7M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.