zaterdag 15 maart 2014

Mijn dagelijks leven in islam



www.islamicity.com/mosque/quran


IslamiciCity.com is voor mij dè plek als het gaat om zoeken in de koran: zoeken op onderwerp en zelfs fonetisch zoeken - dat maakt de koran zeer toegankelijk. Wanneer ik in een weblogbijdrage verwijs naar een koranvers, maak ik dankbaar gebruik van IslamiCity.com door naar het betreffende vers te linken; elk vers heeft één webpagina, middels de zoekmachine kom je snel naar het vers van je keuze:

www.islamicity.com/mosque/arabicscript/Ayat/1/1_1.htm

Ik ben gewend dat de advertenties op IslamiCity.com islam-gerelateerd zijn. Stomverbaasd ben ik wanneer ik vanmiddag een reclame banner  zie van een Nederlandse supermarkt waarop hun wasmiddel wordt aangeprezen. Bijzonder om het logo van de supermarkt waar ik meestal mijn dagelijkse boodschappen haal te zien ingebed in een islamitische webpagina waar de naam prijkt van Mohammed onze profeet, vrede zij met hem: "Mijn dagelijks leven in islam"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.