dinsdag 12 februari 2008

NIO Radio “Het Andere Geluid” 12 feb 2008 KOMT ER EEN MAROKKAAN BIJ DE DOKTER...

Zojuist is het radioprogramma "Het Andere Geluid" (NIO, Radio, 747 AM) afgelopen. In dit programma heb ik de volgende column uitgesproken [UPDATE D.D. 12 MEI 2013: de column is te beluisteren via de YouTube player onderaan deze bijdrage]

KOMT ER EEN MAROKKAAN BIJ DE DOKTER...

[UPDATE 21 OKTOBER 2017:

Van de vier columns die ik heb mogen uitspreken voor de NIO is dit de column waar ik om verschillende redenen zeer ontevreden ben: het is niet islam-gerelateerd (waarom ben ik op het verzoek om over AMAN een column te schrijven überhaupt ingegaan?) en last but not least is mijn oordeel over de Marokkaanse gemeenschap, zoals uitgesproken in deze column ruim negen jaar geleden, gestoeld op de weinige contacten die ik destijds met Marokkanen had. Met de kennis van nu zou ik deze column nooit geschreven hebben. Toch bewaar ik deze column op mijn weblog en op mijn YouTube-account, omdat ik niet wil wegmoffelen welk vooroordeel ik in 2008 naar buiten heb gebracht.]

webpagina column (+ audio)
www.nioweb.nl/2008/02/13/komt-er-een-marokkaan

webpagina gehele uitzending (+ audio)
www.nioweb.nl/2008/02/12/het-andere-geluid-dinsdag-12-februari


www.youtube.com/watch?v=9GdbsyiKFzM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.