zaterdag 1 december 2018

Droom

Het gebeurt niet vaak dat ik een droom droom die ik me na dágen nog kan herinneren. Deze droom droomde ik vorige week en staat me nu nóg helder voor de geest:

Buiten op een drukke plek doe ik het gebed (salaat). Ik sta rechtop met de blik naar beneden. Ik reciteer een soera wanneer ik in mijn ooghoeken twee mannen voor me zie staan; zij jouwen me uit. Ik reageer niet, ik bid door. Dan duwt één van de mannen mij tegen de linkerschouder, daardoor hel ik over naar rechts. Ik rust nu met de rechterkant van mijn lichaam tegen een muur of een hek of zoiets. Ik bid nog steeds door, terwijl ik denk: "Ik spreek ze er straks wel op aan. Eerst dit gebed afmaken." Vlak na het gebed word ik wakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.