maandag 3 december 2018

Islam in mijn dagelijks leven (video)

Vanwege de vijftiende verjaardag van mijn weblog trakteer ik je op de video van een presentatie die ik recentelijk heb gehouden; in vogelvlucht neem ik je in deze presentatie mee langs een aantal hoogtepunten van "Islam in mijn dagelijks leven". Na afloop een korte vraag- en antwoordsessie. Deze video is zeer geschikt voor hen die niet zo bekend zijn met (de praktijk van) islam in het dagelijks leven van een moslim.

archive.org/details/Islam_In_Mijn_Dagelijks_Leven_presentatie_Q-A




klik op deze afbeelding voor een groter formaat
Even na vijf minuten in de video leg ik uit dat ik mij de naam Abdulwadûd heb gegeven als een cadeau (vanwege mijn keuze voor islam); daarbij laat ik een artikel uit de Zutphense Koerier zien (d.d. 18 april 2007). Het betreft het artikel dat je naast dit tekstblok ziet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.