vrijdag 3 september 2010

RFM : Chants (Seyduna Mouhamed)

Vanochtend opgenomen van RFM 94.0 Dakar. Twee Senegalese religieuze gezangen. Mash’Allah!

Gezang numero één ken ik ook als een Senegalese ringtone (zie mijn weblogbijdrage van 22 juli jl.), numero twee is een op lokatie opgenomen gezang, dat ik meen te herkennen als typisch voor de Qadriyya broederschap (heb ik het fout, stuur me een mailtje tweet!).

Playlist:

    Seyduna Mouhamed lofzang
op Mohamed (vzmh)
    Religieus gezang (Qadriyya?)

RFM : Chants (Seyduna Mouhamed)
abdulwadud.web-log.nl/files/23.-rfm-chants.mp3
archive.org/download/Radio_Ramadan_2010_Senegal/23.RfmChants.mp3

archive.org/details/Radio_Ramadan_2010_Senegal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.