maandag 27 oktober 2014

"Zou u nou echt denken dat de #Almachtige niet kan rekenen? #wintertijd"

Om 04.00 uur zondagochtend plaatste mijn Twitteraccount dit bericht in het kader van de wintertijd (op dat moment was ik aan het slapen): "Vanaf vandaag is het #wintertijd. Denk aan aanpassing gebedstijden! #salaat #salat".

Tien minuten later kreeg ik van @mieke2 deze vraag: "Zou u nou echt denken dat de #Almachtige niet kan rekenen? #wintertijd". Zou deze tweep denken dat ik Allah Himself meen te moeten herinneren aan die gebedstijden?

Ik stuur haar deze tweet: "Leuke reactie. Maar toch nog even de vraag: waardoor denkt u dat ik twijfel aan Zijn rekeneigenschappen? :-)" Met spanning wacht ik op antwoord. Een eventuele reactie van @mieke2 zal ik als een update onder deze alinea plaatsen. Wordt vervolgd, incha Allah.


UPDATE D.D. 28 OKTOBER 2014:
twitter.com/mieke2/status/526849956951621632

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.