maandag 7 november 2011

[0575-HAIKU] Herfst, oogstseizoen

Ben net een half uurtje terug van een herfstwandeling. Ik kom nauwelijks mijn huis nog uit, maar vanmiddag moest ik wel:

Vóór het verstrijken van de termijn breng ik wat spullen terug naar de Thuiszorgwinkel (in de hal van Locatie Zutphen van Gelre Ziekenhuizen, een half uurtje lopen bij mij vandaan). Op de terugweg geniet ik al wandelend uitgebreid van alle herfstgeuren en -kleuren, wat mij inspireert tot het schrijven van een haiku die ik al lopende op Twitter plaats. Even later maak ik nog een foto die als achtergrond kan dienen voor die drie regels gewijd aan de herfst. Thuisgekomen voeg ik de regels en de foto samen (zie afbeelding onderaan deze bijdrage). Ik ben maar wàt blij dat de inspiratie weer terug is – door Zijn Genade.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.