donderdag 14 augustus 2008

Het Andere Geluid zal niet meer klinken

De dinsdagavond van Radio 5 ondergaat grote veranderingen. In mijn bijdrage van 29 juli jl. heb ik je al ingelicht over de samenwerking van de NMO en de NIO in het dagelijkse radioprogramma OBA Live (v/h Desmet Live) dat doordeweeks wordt uitgezonden. Beide moslimomroepen nemen dan samen de dinsdagavond voor hun rekening (presentatie: Hatice Kursun).

RADIO-COLUMNS Het NIO radioprogramma Het Andere Geluid (elke dinsdagavond van 22.00 tot 23.00 uur) waarvoor ik zo eens in de twee maanden een column heb mogen schrijven en uitspreken, maakt plaats voor de dinsdagavond-editie van OBA Live.
Jammer dat ik nu niet meer eens in de zoveel tijd die gang naar Hilversum (of Amsterdam) zal maken. Mash’Allah, het was heerlijk om even mijn tanden te zetten in zo’n column. Het algemene thema werd altijd aangegeven (bijvoorbeeld het hoofdonderwerp van de betreffende uitzending) maar daarbinnen had ik dan wel carte blanche. Top!

DE ZEVENDE HEMEL Ook de zaterdagavond van NIO radio zal vanaf september veranderen. Het programma Horizon maakt dan plaats voor De Zevende Hemel. Nuweira Youskine (evenals Hatice Kursun één van de presentatrices van Het Andere Geluid) zal nu de presentatie van De Zevende Hemel voor haar rekening nemen. "De Zevende Hemel zal vanaf september iedere zaterdag tussen 18:00 en 19:00 uur te beluisteren zijn op Radio 5. [...] Een aantal keren per jaar zal NIO samen met NMO, OHM en de BOS thema-uitzendingen gaan maken." [Nioweb.nl]

mijn columns voor "Het Andere Geluid" zijn te beluisteren via deze weblogcategorie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.