vrijdag 27 juni 2008

Stilte A.U.B.

Gisterenmiddag. Voor een Somalische vriendin van mijn vrouw maak ik een Video CD met doa’s van haar favoriete qaari Sudaïs (één van de imams van de Heilige Moskee te Mekka). De .wmv bestanden van de video’s haal ik van een website. Met behulp van Media-convert.com converteer ik ze naar .avi zodat ik ze kan branden op een CD. Zoals gebruikelijk staat de Media-convert.com webpagina barstensvol met door Google en andere partijen gegenereerde reclame. Onaangenaam verrast ben ik wanneer ik een schreeuwende reclame aantref van Glomobi: Achmed the dead terrorist op je mobiel!!! Dit moet de argeloze internetgebruiker uitnodigen een ringtone te downloaden van iemand die met een zwaar accent Stilte! [Of] ik maak je af! schreeuwt. Nou, geef mij maar [Altijd-prijs-met-]Achmed, één van de typetjes van Jörgen Raymann. Daar leer je tenminste wat van :-D

Glomobi ringtone 'Achmed the dead terrorist' (mp3)
www.mijnbestand.nl/Bestand-BYFJVSPNEJPN.mp3

UPDATE D.D. 1 JANUARI 2014: de ringtone is nu te beluisteren via
archive.org/details/Achmed_Glomobi_Ringtone of middels onderstaande audioplayer

dit is een Wat een vondst! bestand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.